سنسور دنده عقب خودرو
مزایا دوربین و سنسور

مزایای دوربین دنده عقب و سنسور خودرو
مقاله:
شاید این مشکل بارها برای شما پیش آمد کرده باشد که ، هنگامی که می خواهید با دنده عقب خودرو را به عقب برانید ، به ناگاه به دوچرخه یا میله ای که ندیده اید برخورد کنید. این مشکل هنگامی بیشتر می شود که خودروی شما شاسی بلند و یا به گونه ای باشد که دید آن نسبت به سایر خودرو ها کمتر باشد.
اما شما به راحتی می توانید با نصب تجهیزات جدیدی چون دوربین دنده عقب و سنسور هایی که مختص این کار طراحی شده اند ، از مشکل هایی از این قبیل خلاصی یابید.

عملکرد دوربین های دنده عقب و سنسورخودرو چگونه است؟
محصولاتی از این قبیل در دو نوع حسگر های صوتی و تصویری در بازار ارائه می شود.
شما می توانید با صرف هزینه ی کم خودروی خود را هوشمند کنید. اکثر این سنسورها مانیتورهایی دارند که بر روی داشبورد خودرو نصب می شود«مانیتور داشبورد» و هم چنین دوربین هایی که در قسمت عقب خودروی مورد نظر شما نصب می شود این می تواند به شما کمک کند که از طریق مانیتور داشبورد دید بهتری به عقب داشته باشید.
سنسور های صوتی مانیتور ندارد و هزینه آن نسبت به سنسور های تصویری کمتر است.
سنسور های صوتی در مواقع لازم به شما هشدار خواهند داد.
قابل ذکر است ، دوربین ها ی دنده عقب معمولا در نزدیکی پلاک خودرو و یا روی صندوق عقب نصب می شوند و تصاویر مربوط را روی مانیتور خودرو به نمایش می گذارند.
اصولا خودرو سازان داخلی از سنسور و دوربین دنده عقب داخل خودرو های تولیدی خود استفاده نمی کنند . به این دلیل کسانی که داخل خودروی خود سنسور ندارند ، نیاز پیدا می کنند از آن استفاده کنند. این افراد باید به صورت آزاد در بازار این سنسور ها را خریداری کنند.


و همچنین بخوانید:
ما در متن بالا اشاره به این مسئله داشتیم که استفاده از سنسور و دوربین های عقب به ما این کمک را می کند که دید خیلی بهتری به عقب داشته باشیم. با استفاده از این وسیله داخل خودرو می شود با هزینه ای کم کار خود را در رانندگی بهبود بخشیم .
این سنسور ها دو نوع بودن که یک نوع از این سنسور ها صوتی هستند و فقط به راننده هشدار می دهند و نوع دیگر سنسور های تصویری که دارای مانیتور بوده و این که این مانیتور داخل خودرو نصب می شود و راننده به راحتی داخل مانیتور می تواند به عقب ماشین دید داشته باشد.